JAK REAGOVAT NA DOTAZY ZÁJEMCŮ

Lidé budou mít někdy méně, jindy více otázek či argumentů.

Některé jsou šťouravé, jiné zvídavé, některými Vám naznačují, že nemají zájem, ale neumí to říct napřímo.

Nikdy nikoho nepřesvědčujte, nepřemlouvejte, neslibujte nemožné a výdělek bez práce.

Docílíte jen toho, že budete mít ve struktuře o řádek více, ale ten řádek bude z 90% stále s 0.

Dali jste člověku šanci, nabídli mu příležitost - rozhodnutí je JEN na něm.

Když se nezaregistroval nyní, neznamená, že si to nerozmyslí a neudělá to třeba za týden.

Ví o Vás. Pravděpodobně ho máte třeba i v přátelích na FB - vidí vaše příspěvky, sleduje, jak se Vám daří

a nikde není napsáno, že se nezaregistruje později.

 

NECHCI NIC Z POLSKA  

Betterware je ANGLICKÁ firma, která expanduje do celé Evropy. V Polsku se nachází nejbližší centrální sklad.

Takto to má třeba i Avon. S poláky nemá firma Betterware nic společného

Nikdo se tedy nemusí obávat afér ohledně Polska. Všechny výrobky mají certifikát kvality a nezávadnosti.

 

NECHCI NIC PRODÁVAT 

Dnešní katalogový prodej už vůbec není o obcházení lidí a prodeji. Jedná se o práci hodně na počítači - vkládání inzerce, tvoření týmu.

Firmě Betterware jde hlavně o tvoření sítě SAMOSPOTŘEBITELŮ.

To znamená, že rodiny nenakupují čistící prostředky a výrobky, které firma nabízí, běžně v obchodech, ale objednávají si je sami přímo z Betterware.

 

PROČ V INZERÁTU NEUVEDETE O CO SE JEDNÁ

V našem zájmu je pracovat s lidmi individuálně. Neděláme žádný náborový maraton.

Chceme komunikovat, jen s lidmi, kteří mají zájem opravdu pracovat a ne s lidmi,

kteří odpovídají na každý 2.inzerát a nakonec se jen zaregistrují a nic nedělají.

Někomu si stačí přivydělat 300 Kč za měsíc, jiný chce 3000.

A toto zjišťujeme už v začátcích.

Není naším cílem spamovat Facebook a do 100 skupinek dávat inzeráty rovnou s registračním linkem.

 

KOLIK JE TEDA SLEVA, 23 NEBO 30% ?

 

CO JE MARŽE A CO SLEVA ???

Spousta lidí si tyto 2 pojmy plete a to nejen v Betterware.

Slevu si odečítáte od katalogové ceny a marži přičítáte k ceně nákupní.

Dám Vám příklad:

Katalogová cena výrobku je 100 Kč, vy zaplatíte na faktuře 77 Kč - rozdíl 23 Kč.

Půjdete za zákazníkem a prodáte mu výrobek za 100 Kč, Vaše marže je 30% i když je to stále těch 23 Kč

100 - 23% sleva = 77 Kč + 30% marže = 100 Kč